85. Allt & Inget

Jag är ledsen ledsen ledsen att jag inte har hunnit uppdaterat! Det är mycket som har pågått under den senaste tiden, både i verkligheten och i hjärnan, hjärtat är inaktivt. Eller ja, ungefär.
Måste bara säga att i det här inlägget kommer ni att se många linjer som denna ovanför detta ord bara för att min dator tycker inte om hemsidan blogg.se. Har inte kunnat lägga till mina "specialeffekter". 
Jag har alltid sagt att det finns ett par skor. Jag läste lite om märket (de har bara tre butiker i hela världen, NY, London & Tokyo). Så jag bad min käre vän Mr. P-B att hjälpa mig att finna dem på nätet. Så nu väntar jag bara på skorna! Thank You!
Angående det inaktiva hjärtat så har det varit inaktivt ett tag. Så jag har själv sett till att aktivera det nu. När Inter - Barcelona spelade i CL insåg jag vad en sådan match betyder, det är mer än bara fotboll, mycket mer. Sen när jag pratade med en kompis som sa att han skulle på returen började jag tänka lite. Jag insåg att AC Milan och Real Madrid spelar i samma grupp. Japp, den 3:e november sitter jag på ett plan på väg till Milano för att se matchen. Och det är väl att aktivera hjärtat? Det är ju känslor inblandade. 
I lördags var vi hemma hos Mr. Haddad som fyllde 20 år och nyligen tagit körkort. Grattis x 2... 17 meter från mitt hus finner vi hans så jag beslutade att gå dit i en gillabie. Det var väldigt skönt, inte kallt och det var skönt. Sen följde vi med systrarna Cuellar till bussen. Folkets blickar och kommentarer bakom ryggen var roliga, vi bor ju trots allt i Vallentuna! =)
Ni vet kanske att jag älskar musik. Jag lyssnar på det mesta och fastnar jag för något, så wow! Idag när jag satt på Café Mocha så hörde jag både Heartless och Love Lockdown, dessa två låtar är nog två låtar jag aldrig kommer att tröttna på. Jag är glad att jag såg Kanye West live i somras. Fint budskap och fin betydelse har dem också. Just nu är det dock Kid Cudi som gäller. Hans nya helsköna album har fastnat i min hjärna, wow. Man on the moon! Angående KW, så har han ett skivbolag som heter G.O.O.D. som står för Getting Out Our Dreams. Alla medlemmar har även Jesus-ansiktet hängande på ett halsband.
Under veckorna som varit har jag inte rakat skägget. Jag brukar vanligtvis köra varannan fredag men denna gång orkade jag inte. Så idag på morgonen när jag vaknade så gick jag ner och blev kallad för Khomeini av min mamma. Khomeini var en persisk ledare på 70-80-talet. Jag tog illa upp, väldigt illa. På kvällen var det rakning av skägget för att slippa smeknamn som detta.
En god vän till oss killar, en som behöver körkortet mer än många andra har lyckats med två händelser som går till historien i Åby:
1. Först lyckades han få 51 poäng på Teoriprovet.
2. På uppkörningen lyckades han kvadda bilen och så att AIRBAGEN utlöstes.
Frågan i framtiden är, ska man kalla honom femtioettan eller airbagen?

Lite bilder på Allt & Inget. 
Khomeini. Persisk ayatollah och ledare under åren 1979-89.

Kanye West and his Jesus Piece

CDG-skorna, wow! =')
Jag skulle ladda upp lite fler bilder men det gick inte, hoppas ni förstår! Vi ses! =)

Kommentarer
Postat av: hiddy

haha! lätt airbagen. det knäcker aaallt :D

2009-09-23 @ 21:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0