90. We were once a fairytale

Förlåt förlåt förlåt. Det känns som att jag inte har uppdaterat på tider men jag har haft mycket att göra och framförallt mycket att tänka på. Men nu så ska jag ge er en uppdatering!

Jag tänkte efter förra inlägget att jag inte ska nämna min Milano-resa. Men det är svårt efter igår. Nu är man mer nervös inför matchen än innan. This is hard, att vänta. Vilken match!

Michael Jackson, The King of Pop! 6 dagar kvar tills premiären, är ganska nervös.
Jag har tänkt på det. All the money in the world don't make life painless. Jag har tänkt på det. Och jag tycker att livet är tråkigt när man inte har ett arbete. Utan arbete går ingenting framåt känns det som.



Jag ska lägga upp en video. Jag gillar honom av alla artister. Den här videon var inte meningen att släppas. Han härmar MJ lite genom att göra en kortfilm till en låt. Låten heter Kanye West ft. Lil' Wayne - See You In My Nightmares. Jag har svårt att försvara allt han gör. Det går inte. Allt han gör går inte ihop med min hjärna och mitt hjärta. Men jag har lärt mig att man måste se det från HANS vinkel. Han har haft en svårt tid med mammans bortgång, och fästmöns brytning med honom. Titta på videon! 

Min favoritscen är i slutet när han tar "självmord" och släpper ut sin demon. Hoppas det är dags för förändring nu.

Och så önskar jag mina vänner som åker till Egypten imorgon ett gott farväl! Underbart land med underbara saker! Hoppas ni har det guld där! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0