89. This is it!

Haha, blogg.se är konstigt mot min dator. Efter att har försökt uppdatera i cirka 45 minuter nu så har jag äntligen lyckats, genom att fuska lite! =)...

Hursomhelst! 

Countdowns omringar mig just nu. En av de två jag tänker nämna är AC Milan - Real Madrid på San Siro. Idag skickade jag in de sista uppgifterna. Wow, vilken match jag ska se. Visst, ACM är inte i toppform men ändå, mitt lag sedan jag var barn. Jag har redan sett dem tre gånger, Fiorentina - ACM, ACM- Torino och ACM - Benfica. Vilken känsla det var. Statistiken är, en förlust, en oavgjord och en vinst. Så statistiskt sett så kan matchen sluta hur som helst. Men ja, det kommer bli ett kärt återseende, när Ricardo Kaká kommer till San Siro. Smeknamnet han hade, Smoking Bianco för att han sprang förbi alla sina motståndare, wow.

Annat som jag har countdown för är MJ:s film som kommer att släppas den 28:e okt. Wow igen! Det kommer aldrig att finnas en artist som honom. Idag på jobbet så kom Heal The World (min favoritlåt tror jag) på radion och jag insåg hur stor han är. Men om man tänker efter så var det "bra" att han dog. Sen jag växte upp så har jag bara haft en bild av honom, The King of Pop. På tiden ändrades den av många på grund av misstankarna mot honom. Bilden suddades bort bland många men fanns kvar hos mig. Nu, så är alla MJ:s största fans och så vidare. Jag har lite emot det men inte så att jag revolterar, men ja. 

OBS! Från att ha varit en bio-människa som älskar att gå på bio så har jag inte varit på bio sedan juli, när Ice Age 3 hade premiär.

Ibland så är fotbollen orättvis! Dags för AC Milan att resa sig!

Jag tycker att italienare Fabio Capello (Englands förbundskapten) borde ta över det svenska landslaget. Killen gör succé vilket lag han än tränar. Jag tror att England kommer att vinna VM 2010. Sen tycker jag att han borde ta över det svenska landslaget!

Juste, jag har inte läst en bok på cirka ett halvår nu och det märks tydligt i mitt tal, tydligt!

Jag har också skickat in min ansökan för universitetet. Hoppas det går vägen!

Skönt att jobba också! 

=)
 
Förstår ni?
=')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0