87. Mr. Solo Dolo

Idag har jag vaknat på rätt sida om stan, i stan. Nej men igår efter jobbet så blev jag erbjuden att gå på bio och jag har inte gått på bio sedan maj/juni. Det är jobbigt. Först blev erbjudandet indraget från Miss. Cuellar som kände sig för trött. Sen drog min bror tillbaka sitt erbjudande. Jag tog tag i saken, för igår ville jag verkligen gå. Jag var beredd att gå på Inglourious Bastards, en Brad Pitt-film. Jag har förlorat mitt anseende om honom. Han är skum. Miss. Cuellar kom från Vallentuna men vi hann inte till bion. Så vi tog en fika istället, grädden var slut så jag fick ingen grädde. Men men!
C

Har ni hört Kid Cudi? Hans nya album som nu blivit gammalt för några. Wow, det finns så sköna texter i den. Bra album men inte lika bra som 808s & Heartbreaks. På tal om Kanye West. Han hade en inplanerad turné med Lady Gaga (har aldrig tyckt om henne) som han nu har ställt in. Yes, Mr. West har lagt in sig på rehab för att ta itu med sina problem, ett av dem är alkohol.
Det är skönt att jobba. Utan jobb vet jag inte vad jag skulle ta mig till just nu.
Håret börjar växa säger folk. Jag uppmanar till lugn, den femte november ska jag klippa mig!

Som ni vet så slår mitt hjärta för en klubb, AC Milan. Många tankar har flugit runt i huvudet och dessa tankar får inga svar. Men så i natt så drömde jag om en helt annan grej, en helt annan situation men som gav mig svaret till AC Milans konstiga spel och resultat. Svaret är: Kan man var bäst varje dag? Haha, drömmen handlade om något enkelt, men svaret var att vara bäst. När jag vaknade idag och tänkte på det så skrattade jag.
Som jag skrev innan så är datorn hemma inte så snäll mot blogg.se. 
Min gode vän Mr. Haddad ligger inne på sjukhus, för andra dagen i rad. Misstänkt hjärnhinneinflammation. Men han säger att det känns bättre.
Ett samtal mellan oss:
Mr. Safar: Hej, är det lugnt eller?
Mr. Haddad: Ja, de misstänker hjärnhinneinflammation men det känns bra.
Mr. S: Ska du sova där?
Mr. H: Ja.
Mr. S: Vad bra, då hinner du rensa många tankar. Lyssna på en som vet!
Mina tankar går åt honom!
Kid Cudi - Mr. Solo Dolo.... Utsedd till Låtarnas låt på hans nya album.

¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0