86. V

(Skrivet i lördags)

Veckan som varit har varit bra! Ett litet gräl med mamma som löste sig efter 44 timmar. Visst, att vara ovän med sin mamma är inte bra, men vi både är mänskliga och vi har en mänsklig relation och vi har mänskliga reaktioner. Men efter 44 timmar som sagt så var det bra mellan oss!

Jag sitter och tänker på Milan-matchen ganska mycket nu. Vi kommer inte att vinna tror jag, men att se AC Milan - Real Madrid, det betyder mycket. Det kan bli en av decenniets matcher, synd att den ska spelas så tidigt bara.

Igår var vi hos min bror och firade hans kalas, det var kul. Träffade nya människor och min brors gamla kamrater, så det var trevligt. Dessutom fick man höra olika perspektiv på livet och människors olika uppfattningar om våran historia, min historia.

Och angående skorna. DE HAR KOMMIT och jag kan bara säga, WOW! =). De är jättefina!
Kärt återseende i Milano, San Siro.


Idag: Det här är det konstigaste AC Milan jag någonsin har sett. Jag ska se ACM - Real Madrid på plats i San Siro. Det kommer vara många känslor inblandade.
Jag måste även kontakta sjukhuset för ett återbesök. De skulle ringa under September men inget samtal ännu, bollen ligger hos mig.
Det känns faktiskt bra att börja jobba igen. Att ha varit i Syrien och sedan komma hit och vara lite ledig känns typ som att vara bortkopplad från omvärlden.
Jag är kortfattad på grund av min dator. www.blogg.se är inte så snällt som jag trodde.

Ciao Ragazzi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0