96. Födelsedag

Ibland när jag tänker på det gamla, det förflutna så inser jag vad livet varit gott mot mig. Att ha bott i Italien, att kunna få träffa sina släktingar lite då och då, att ha arbetat och mycket mer men framförallt att ha sett Kanye West live. Det var i somras vi var i London. O nu när jag ser klippen från den gången och andra av hans live-uppträdanden, så wow! Ingen är som honom!
Allting har varit i sin ordning, vilket kan vara skönt ibland.
I torsdags när jag var på en föreläsning i kyrkan så var ämnet Talet. Mycket intressant föreläsning där man fick några tankeställare! =)

Mr. Elfström är här från Gävle, så idag ska jag umgås med han! =)...

Munken som sålde sin Ferrari? Det är en bok några har tipsat mig om, att den kan slå Alkemisten. Svårt att tro det men jag ska läsa den snart! Till och med Paulo Coelho har berömt den! =)

Så, till rubriken. Födelsedag? Jag har aldrig varit en stor fantast av födelsedagar, speciellt min. Jag tycker att man inte borde uppmärksammas en "speciell" dag. Vi borde uppskatta varandra varje dag (jag är dålig på det). Men allt jag vill säga att jag inte förstår att ens födelsedag betyder så mycket, 18 år okej, 20 år också okej men sen får det vänta tills man fyller trettio tycker jag (23 år är också okej). Jag tycker att man ska leva varje dag som att det vore ens födelsedag, haha nej men ni förstår!
Ni lär ju inte märka något men jag kommer att stänga av mitt FB-konto tills tisdag för att vila i hjärnan lite och slippa alla gratulationsönskningar. Tills vidare, njut av det ni har! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0