93. 1-1... ?

Wow! Det är en känsla jag kommer att ha länge! Jag har sett fyra Milan-matcher, tre på San Siro och en i Florens mot Fiorentina. Varje gång man kommer in i San Siro tappar man andan, man blir lika chockad varje gång, man blir lika förstummad varje gång. Vilken resa! Allting gick enligt planerna och vi hann med att spendera tiden i Milano City också, vilket var skönt. Vi drack vin, åt vedugnspizza, besökte butiker, såg en konstutställning på gatan, såg en av världens vackraste byggnader (Il Duomo, enligt mig). Den här resan innehöll allt. Allt var smort, det flöt på. Vi fick matchbiljetterna, AC Milan - Real Madrid stod det på dem. Vilken grej. Själva matchen var också bra och det var ett känsligt ögonblick att se Kaká i en annan tröja. 1-1 ?. Matchen slutade så, och resultatet tog min lust. Jag hade inte lust att göra någonting längre. Vi skippade nattklubben och gick och åt på McDonalds. Jag hade fantiserat om McFeast'en ett bra tag, men de var ju slut. Sen fick vi smaka på kyla när vi väntade på bussen 3 timmar, haha! Väl hemma kan jag bara säga att resan var underbar! Fler sådana i framtiden!
 Saker och ting börjar hända nu och jag är väldigt glad för deras skull. Trots att det är en krokig väg så kommer det att hända nu. !
Efter mitt samtal till KS så har jag nu fått en tid för en MR-röntgen. Den 9 december 13.40.
Juste, imorgon kommer jag att se Michael Jackson This Is It-filmen igen. Ser fram emot det!
Längesedan jag skrev en dikt. Men det kommer, I promise. 
I helgen vet jag inte vad som händer än, men jag är bjuden på middag. Söndag är det kyrkan och sedan jobb som gäller! =). Det är lite jobbigt. Mitt motto är att människan inte ska behöva jobba på söndagar, men vad ska man göra?
Det var 4 år sedan jag såg AC Milan första gången i Florens. Fiorentina - Milan
Det var 2 år sedan jag såg min första CL-match. Milan - Benfica.
Det var 2 år sedan jag nästan höll på att dö.
Vi ses i San Siro 2011. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0