92. Allt den senaste tiden

Jag har ännu en gång inte uppdaterat på länge och det är svårt. Jag har sett MJ filmen, This Is it. Vilken människa han var. Han var större än vad han var. Det är svårt att beskriva. I natt åker jag till Milano också för att se AC Milan - Real Madrid, också det är en wow-känsla. 
Jag har sett rossoneri förut och det kommer betyda mycket att få se dem igen. Slår vi Real Madrid också? Haha, drömscenario! 
Jobbigt att se honom i en annan tröja...

Det här klippet är gammalt men jag såg det på TV nyligen. Jag tycker att han är bra och härlig.

Han påminner mig mycket om en människa!
Be för mig, min Milano-resa och för att mitt lag vinner! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0