99. Aftonbladet

Sorry ännu en gång att jag inte har uppdaterat mig men det kommer!

Jag har i 2-3 år nu efterlyst snön, den naturliga snön, den som inte försvann förrän sent på våren. Just nu när jag tittar ut genom fönstret så blir jag glad att det är snö ute, älskar snö och regn. Men innerst inne känns det som att den här snön kommer att smälta för tidigt. Så tyvärr kan jag inte tycka om den, den känns konstgjord.


Liv? En mycket god vän påstår att vi har varandras egna liv. Jo, det stämmer men våra liv ingår i varandras liv också. Han måste tänka på det!
Jag visste inte vad rubriken skulle heta så jag döpte den till Aftonbladet. Vilket gäng. Jag tröttnade för längesen om deras 3 Superswedes (Ljugnberg, Larsson & Ibrahimovic), men nu, nu tar Ibra mer plats än alla de tre tillsammans. Det är lite jobbigt för oss som inte hejar på Barcelona, för oss som inte tittar på spansk fotboll (bara europeisk eller italiensk). Jag tycker att de på Sportbladet borde kolla igenom halvårets alla Sportbladet-tidningar och inse själva att det har gått lite för långt.
Nu har vi spelat Jul-pjäsen i kyrkan och det var roligt och en erfarenhet man inte kommer att glömma. Det var jätteroligt men nu är vi klara och kan syssla med andra saker! =)
Angående universitet så kom jag in på Lärarprogrammet med Religion som bas. Måste bara anmäla mig då sista dagen är imorgon.
Det kommer att komma en Års-krönika snart! =).
Lyssna på det här klippet så kanske ni förstår lite mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0