98. Facebook

Haha, rolig rubrik men jag känner att jag måste skriva om Facebook, ett Internet-fenomen som inte har en Stopp-knapp. Nätverket The Facebook grundades/startades den 4:e februari 2004 av Mark Zuckerberg, en Harvard-student. The Facebook var tilll för Harvard-studenter bara. Idag är Facebook till för allmänheten och har mer än 300 miljoner användare, 300 miljoner. 
Jag känner några som verkligen tycker om Facebook och andra som avskyr Facebook. Grejen är den att jag tycker att Facebook är konstigt. Man kan göra det mesta med den, till och med fånga brottslingar (http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_283201.svd). 
Själv insåg jag vikten av Facebook när min dator kraschade under våren 08. Musiken gick att ersätta men mina bilder från Italien 07 var helt borta, tills jag insåg att de fanns på Facebook. So what att de har rätt till ens bilder. Jag tror inte att de kommer använda bilder med människor på och mina bilder på naturen får de använda.
Min gode vän Mr. Rojas Flores har startat en blogg. Välkommen till bloggvärlden bror. Jag tycker att den är rolig att läsa för jag känner honom personligen och då blir bloggar roligare att läsa tycker jag. Killen försöker utmana mig, (han tror att han är 50 Cent och ska slå Mig, Kanye West), jag önskar honom lycka till. 
Läs och...: http://credflow.wordpress.com/   
Jag tycker inte om att lyssna på vanlig musik som inte har någon mening. Finns mycket sånt. Just House-musik har jag tyckt dåligt om, de säger ju inget. Men sedan Bob Sinclar dök upp så har jag tyckt om hans musik, han har texter och han har ett bra budskap. På fredag kommer han till Sverige och jag är väldigt glad att se honom! Han är inte som andra House-producenter, han har en egen genre. 
Vilket budskap!
På onsdag är det dags för X-Ray bilder på hjärnan. Det kommer nog att gå bra! Är inte så rädd!
Kan inte klaga så mycket på livet just nu. 
1. Ska ringa Patent och Registreringsverket.
2. Måste dra igång min kampanj.
3. Måste skriva ett brev.
4. Det är mycket städning just nu som gäller, men vad gör man inte för sin mamma?  
5. Allt flyter på så man kan inte klaga!
6. Ser fram emot Santinos ankomst från Dubai.
7. En Safar sviker aldrig en Safar. 
¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0