100. 22-27 December

Folk frågade varför jag inte uppdaterade så ofta längre och jag hade många anledningar men den största anledningen var att jag ville att inlägg 100 skulle vara idag, och heta 22-27 December.
Igår så spelade vi fotboll, alla grabbar tillsammans i en hall för oss själv. Det var roligt tills de började tävla mot varandra, helt onödigt. Då vi redan vet svaren. Varför ställa en fråga man redan vet svaret på?
Jag var i Täby Centrum och skulle köpa 2 skjortor när jag träffade en gammal tjejkompis som flyttat till Oslo. Hon frågade om jag hade lyssnat på Raphael Sadiq, och mitt svar var att jag är ganska inne i Kanye West nu. Ingen annan kan göra det han har gjort. 
Ni vet, Julafton kommer snart och jag har inte handlat några julklappar. många familjemedlemmar och flera syskonbarn skulle försätta min ekonomi i konkurs. Så istället gav jag en slant till mamma och slipper oroa mig. 
För 2 år sedan så höll jag på att försvinna i något som inte ska drabba en 19-åring. Därför är dessa datum ganska speciella för mig. Jag vill bara ta det lugnt, jobba lite, vara med familj och vänner, fira Jul och leva. Till skillnad för 2 år sedan då jag låg i koma dessa dagar... =(. Vad fort livet kan förändras va? Min bror skickade ett sms där det stod: Du kommer få en julklapp som kommer att få dig att sväva på moln!... Vet ni? Jag svävar redan på moln. Att få vara här med er och få en till chans får mig att sväva! 
Jag önskar er en God Jul! Och kom ihåg vad ni har. "En människa saknar det den inte har men uppskattar inte det den har"
2 bilder som beskriver mitt sinnestillstånd just nu. 
Jag som en av de tre vise männen i årets julpjäs.

Kanye West har just släppt ut låten Jesus Walks och är med på ett omslag för Rolling Stones. 

Här är han. En svår bilolycka den 23 Oktober förändrade honom som människa. Han skrev låten strax efter sin olycka. (Spola fram till 1:36 så ser ni bara Kanye West. Vilket framförande, vilken text).

Kommentarer
Postat av: valle

shit månguppdatering...håller med kanske inte så kul o lira boll igår för oss hehe :p

2009-12-23 @ 18:02:14
Postat av: Mr. Safar

Haha, måste tänka finanskris du vet! =)...



Nej, det var verkligen inte kul och spela igår för oss vänsterfotade! ::

2009-12-30 @ 12:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0